Systemy alarmowe Bieruń
Wykonyjemy wylącznie kompleksowy montaż systemów alarmowych Satel.
Niestety nigdy nie przewidzisz, kiedy złodziej będzie chciał dostać się do Twojego domu. Takie przestępstwo zwykle ma miejsce w najmniej oczekiwanej chwili, dlatego warto zadbać o odpowiednią ochronę domu w porę.
Planujesz zwiększyć bezpieczeństwo swoje i swoich najbliższych? A może szukasz sprawdzonych rozwiązań bezpieczeństwa dla Twojego biura? Ochroń posesję, montując innowacyjne systemy bezpieczeństwa. Skorzystaj z profesjonalnego doradztwa firmy, która działa również w Bieruniu i uchroń się przed zagrożeniem ze strony włamywaczy.
Wybierz profesjonalną firmę, która korzysta z najlepszego systemu. Satysfakcja Klienta na każdym etapie realizacji zlecenia gwarantowane.

Montaż alarmu w Bieruniu
Alarm działa poprzez centralę alarmową, która pełni ważną funkcję w zapewnieniu skutecznej ochrony. Oto pozostałe części zestawu alarmowego, które są potrzebne do tego, aby zapewnić komfort:
- aplikacja systemowa,
- czujniki ruchu,
- sterownik,
- mechanizm ostrzegania.
Pomocnicze elementy systemu bezpieczeństwa: bariery podczerwieni, systemy kontroli dostępu, systemy ochrony peryferyjnej i inne. Takie elementy wzbogacają funkcjonalność zestawu alarmowego.
Czuwamy nad tym, aby alarm nie tylko odgrywał rolę informacyjną o włamaniu, lecz również:
– ochraniał przed zalaniem domu, biura albo ważnych pomieszczeń,
– sygnalizował, gdy wyczuje dym albo nagły wzrost temperatury w pomieszczeniu,
– wykrywał niebezpieczne gazy (np. metan w kotłowni) i odcinał ich dopływ w razie zagrożenia,
– umożliwiał sterowanie bramą wjazdową, bramą garażową, furtką, alarmem (poprzez profesjonalne szyfrowane połączenie bezprzewodowe),
– pełnił inne funkcjonalności.
Instalacja alarmowa — do kogo kierujemy naszą ofertę?
Nasza firma zajmuje się projektowaniem i montażem kompleksowych alarmów, dopasowanych do zróżnicowanych wymagań Klientów na terenie Bierunia. Oferujemy usługi zarówno indywidualnym odbiorcom (budynki mieszkalne wraz z systemami Smart Home, jak i placówki oświatowe (żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe, licea albo zespoły szkół). Dodatkowo przedstawiamy także rozwiązania dla galerii. Nasze systemy bezpieczeństwa sprawdzają się też w miejscach użyteczności publicznej. Oprócz tego realizujemy projekty dla hal czy hurtowni.
Na co dzień pracujemy na terenie województwa śląskiego, ale dojedziemy również do pozostałych regionów Polski. Zapraszamy do zapoznania się z naszym szerokim zakresem usług i skorzystania z naszego doświadczenia. Wyślij do nas zapytanie, a chętnie ustalimy wszystkie szczegóły dostosowane do indywidualnych oczekiwań.


Profesjonalny montaż systemów alarmowych
Niezawodne działanie zestawu alarmowego to dla nas priorytet, stąd wiemy, jak ważne jest prawidłowe i profesjonalne zamontowanie instalacji w docelowym lokalu, jak również w samej centrali. Kładziemy szczególny nacisk na dobór odpowiednich dodatków, takich jak rodzaje czujników ruchu wyposażonych w podwójny układ detekcji ruchu, co niemalże eliminuje powstawanie fałszywych powiadomień.
Zajmujemy się montażem instalacji, ale również programujemy i serwisujemy alarmy na podstawie produktów firmy SATEL z serii INTEGRA, na co posiadamy odpowiedni kurs. Alarmy możemy zintegrować z automatyką budynkową poprzez odpowiedni moduł, co w dużym stopniu zwiększa komfort użytkowania zarówno systemu bezpieczeństwa, jak i Twojego Smart Home.
EGOTECH — etapy współpracy
Jak wygląda współpraca z nami?
Odpowiedni alarm dla Twojego domu
Zapraszamy do kontaktu. Zaufaj nam, gdyż jako firma z wieloletnim doświadczeniem w branży systemów alarmowych, chętnie udzielamy profesjonalnej porady naszym klientom, aby zapewnić im pełną satysfakcję. Odezwij się do nas, a z przyjemnością przedstawimy Ci ofertę dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Dane
Dominik Mzyk, Aleksander Piotrowski
42-674 Zbrosławice, ul. Gen. J. Ziętka 13A
Telefon
+48 601 199 262